Az ügyfélszolgálat előzetes időpontfoglalással fogadja ügyfeleit békéscsabai központi ügyfélszolgálatán (Békéscsaba Kinizsi utca 4-6.).
Kérjük, hogy aki teheti, e-mailben, postai úton vagy telefonon intézze ügyeit. A telefonos ügyintézés során hosszabb várakozási idő előfordulhat.
Időpontfoglalásra a www.tappe.hu oldalon keresztül van lehetőség.
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.
Telefon: +36 66/447-150
– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése (hulladékszállítás rendje, hulladékszállítás áthelyezése, hulladékszállítás elmaradása):
szallitasi-informaciok@tappe.hu
– lakossági ügyfeleink számára ( pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése:
– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése):
uzletiugyfel@tappe.hu