Az ügyfélszolgálat előzetes időpontfoglalással fogadja ügyfeleit békéscsabai központi ügyfélszolgálatán (Békéscsaba Kinizsi utca 4-6.).

Kérjük, hogy aki teheti, e-mailben, postai úton vagy telefonon intézze ügyeit. A telefonos ügyintézés során hosszabb várakozási idő előfordulhat.

Időpontfoglalásra a www.tappe.hu oldalon keresztül van lehetőség.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.

Telefon: +36 66/447-150

– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése (hulladékszállítás rendje, hulladékszállítás áthelyezése, hulladékszállítás elmaradása):

szallitasi-informaciok@tappe.hu

– lakossági ügyfeleink számára ( pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése:

ugyfelszolgalat@tappe.hu

– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése):

uzletiugyfel@tappe.hu